Опис
Загальна відомості
Параметри обробленої олії: – об’ємний газоміст мастила, не більше 1,5%; – масове вологовміст масла 10 г/т; – клас промислової чистоти за ISO 4406 – 9; – вміст механічних домішок 8 г/т; – тонкість фільтрації, 1 мкм; – пробивна напруга, щонайменше 70 кВ.
Олія в нагрівачі нагрівається. Для зменшення в’язкості, що у свою чергу необхідно для:
– поліпшення циркуляції масла в системі станції та отримання максимально тонкої плівки олії;
– поліпшення та прискорення процесів осушення та дегазації.
Процеси сушіння та дегазації безпосередньо залежать від температури олії, в’язкості, абсолютного вакуумного тиску, часу витримки та товщі- ні масляної плівки. Для здійснення процесу осушення та дегазації станція оснащена вакуумною колоною. При дегазації олії у колоні підтримується залишковий тиск трохи більше 5 бар. Тиск підтримується за допомогою двох насосів: форвакуумного та бустерного. Мастило в колону надходить трубою і далі через колектор на фільтри-активатори (розпилювачі). Завдяки конструкції розпилювача з мастила видаляються гази та волога.
Режими роботи станції. Станцію можна використовувати для роботи в наступних режимах:
– нагрівання олії та фільтрація;
– перекачування олії;
– дегазація олії;
– Вакуумування стороннього обладнання;
– Одночасна дегазація олії та вакуумування стороннього обладнання (опціонально);
– дегазація та регенерація олії за допомогою абсорбенту (опціонально);
Технічні характеристики
Конструкційне виконання
Конструкція установки виконана у формі металевого контейнера (сталевий каркас з профільної труби зі сталевим дахом та зі сталевими дверима). Усі вузли та агрегати станції змонтовані на сталевий рамі з основи зі сталевого листа, котрі мають загнуті краї, що перешкоджають протіканню мастила, яка може бути при заміні фільтрів, арматури або при інших роботах. Усі металеві частини станції, а також дах, бічні панелі, двері – пофарбовані алкідною емаллю.
Конструкційне виконання маслонагрівача забезпечує високу вологозахищеність та електроізоляційні властивості. Конструкція виключає контакт масла з струмопровідними частинами, попереджає перегрів і розкладання масла, а також підвищує загальну надійність обладнання.
Шафа керування оснащена автоматикою, що включає функції безпеки, зокрема автоматичне вимкнення при неправильному підключенні фаз, зменшенню або відсутності потоку масла, перегріві нагрівача тощо. Оснащене датчиком проливу та сигналізацією в разі аварії.



Відгуки
Відгуків немає, поки що.